Tietoa Kookengästä

KAIKKI PARHAAT MERKIT

Kookenkä on Suomen suurin kenkäkauppaketju; yhteensä 37 myymälää 27 paikkakunnalla sekä verkkokauppa, joka palvelee 24 h vuorokaudessa mukavasti vaikka kotisohvalta.

Kookengistä löydät laajan valikoiman tunnettuja merkkikenkiä. Asiantunteva henkilökunta palvelee henkilökohtaisesti ja auttaa löytämään juuri sinulle sopivat kengät joka tilanteeseen.

 

PLUSSAA OSTOKSISTA

Plussa-kortilla saat hyviä tarjouksia sekä Plussaa kaikista ostoksistasi. Jos sinulla ei ole Plussa-korttia tai haluat lisää tietoa K-Plussasta, lue täältä.

 

KOO CLUBILAISENA NAUTIT EDUISTA

Koo Club on sinulle, joka olet kiinnostunut pukeutumisesta, muodista ja tietysti kengistä.  Liittymällä Clubiin saat sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa ajankohtaista tietoa siitä, mitä kenkämuodissa ja Kookengässä tapahtuu. 

Clubilaisille on tarjolla erilaisia kilpailuja ja aina hyviä Club-etuja. Voit myös hyödyntää uutta Kenkävahti -palvelua, joka ilmoittaa kun sinua kiinnostavia kenkiä on saapunut myymälään. Liity Clubiin tästä.

 

LUOTETUIN MERKKI 2017

Kuluttajat valitsivat Kookengän Suomen luotetuimmaksi kenkäkauppaketjuksi

Kookenkä on valittu Reader’s Digestin (Suomessa Valitut Palat) Luotetuin Merkki -tutkimuksessa Suomen luotetuimmaksi kenkäkauppaketjuksi selkeällä äänten enemmistöllä sen saatua 59 prosenttia kategorian maininnoista. Kategoria oli tutkimuksessa mukana ensimmäistä kertaa.

Erityisen korkeaa luottamus Kookenkään oli lapsiperheissä. Vastaajista, joiden taloudessa on alle 16-vuotiaita lapsia peräti 74 prosenttia nimesi Kookengän luotetuimmaksi kenkäkauppaketjuksi.  Myös alle 50-vuotiaiden joukossa luottamus on vahvaa, heistä 66 prosenttia mainitsi Kookengän.

Tutkimukseen vastanneet ovat ensin nimenneet omasta mielestään eniten luottamansa merkin kysytyssä tuotekategoriassa, jonka jälkeen he arvioivat viiden eri ominaisuuden sopimista tähän tuotemerkkiin asteikolla 1-5. Arvioitavat ominaisuudet olivat: laatu, hintansa arvoinen, vahva tuotekuva, kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja eettisesti vastuullinen. Lisäksi kysyttiin onko vastaaja valitsemansa merkin asiakas/onko käyttänyt viimeksi kuluneen 12 kuukauden aikana ja voisiko suositella sitä muille.

Lue lisää tutkimuksesta täältä.