Tilaukset ja Palautukset

Näin ostat KOOKENGÄN verkkokaupasta

Verkkokaupan asiakaspalvelu: Puh. 050-3419391 ma - pe klo 9 - 15, hinta 8,8 snt/min (alv 24%) palvelu.verkkokauppa@kookenka.fi

 

Ostaminen Kookengän verkkokaupasta on mukavaa ja helppoa! Jos haluat tutustua asioimiseen, voit lukea lyhyen kuvauksen:

1. Ostoskori

Kun siirrät tuotteen ostoskoriin, sinulle avautuu ostoskorinäkymä. Sivulla näet, mitä tuotteita ostoskorissasi on, tuotteiden nimet, hinnat, määrät, koot ja yhteissumman ilman toimituskuluja. Voit muuttaa tuotteiden määrää, kokoa tai väriä. Mikäli teet muutoksia ostoskoriin, paina muutosten jälkeen päivitä ostoskori painiketta. Voit poistaa tuotteet ostoskorista valitsemalla tyhjennä ostoskori tai yksittäisen tuotteen klikkaamalla roskakori kuvaketta rivin lopussa. Voit palata takaisin ostoksille klikkaamalla jatka ostoksia painiketta. Tuotteet säilyvät ostoskorissasi. Sivun oikeassa yläreunassa näkyy Ostoskori-logo ja – linkki, joita klikkaamalla pääset takaisin ostoskoriin. Kun olet valinnut tuotteet, paina mene kassalle painiketta.

2. Tilaajan tiedot ja rekisteröityminen

Valitse haluatko rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi vai tilata tuotteet rekisteröitymättä. Sinulla on kolme vaihtoehtoa:

1.Rekisteröitymällä asiakkaaksi voit asioida verkkokaupassamme jatkossa entistä nopeammin ja helpommin. Rekisteröityneenä asiakkaana voit kirjautua sisään käyttäjänimelläsi (sähköpostiosoite) ja salasanallasi. Tällöin tietosi ilmestyvät tilaukselle automaattisesti. Rekisteröityneenä asiakkaana pääset myös tarkastelemaan tilaustasi ja tulostamaan tilausvahvistuksesi milloin vain asiakastili kohdasta. Huomioithan, että verkkokauppaan ei voi kirjautua Koo Club - tunnuksilla.

Rekisteröintivaiheessa sinulla on myös mahdollista liittyä Kooclubin jäseneksi. Antamalla sähköisen markkinointiluvan saat  Kookengän Club-edut ja tapahtumakutsut, sekä K-Plussa-verkoston tarjoukset suoraan sähköpostiisi . Kooclubilaisena saat noin kerran kuussa sähköpostiisi tietoa kenkäuutuuksista ja trendeistä. Saat paljon rahanarvoisia etuja ja tarjouksia sekä osallistut arvontoihin. Club-jäsenyys on ilmainen.

2. Voit tehdä ostoksia myös rekisteröitymättä asiakkaaksi. Tällöin täytät tiedot tilaukselle, valitset toimitustavan ja maksat haluamallasi tavalla. Huomioi, että tarvitsemme aina sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, jotta saat tietoa tilauksestasi ja tiedät missä se liikkuu ja milloin se sinulle saapuu. Näitä tietoja emme käytä sähköiseen suoramarkkinointiin, mikäli et halua.

Mikäli tilauksesi saaja on joku muu kuin sinä itse, tai haluat tilauksen toimitettavan esimerkiksi työpaikan osoitteeseen, voit ilmoittaa sen tässä kohtaa klikkaamalla lähetä eri osoitteeseen kohtaa sivun alareunassa.

3.Mikäli olet jo rekisteröitynyt Kookengän verkkokaupan asiakkaaksi, kirjaudut sisään omilla tunnuksillasi. Valitset vain tilaukselle toimitusosoitteen ja toimitustavan. Huomioithan, että verkkokauppaan ei voi kirjautua Koo Club - tunnuksilla.

Muista myös kerätä ostoksistasi kertyvät Plussa-pisteet kirjoittamalla plussakortin numeron sille varattuun kohtaan.

3. Toimitustapa

Valitse haluamasi toimitustapa. Huomaa, että toimitustapa muuttaa tilauksen loppusummaa. Postituskulut lisätään loppusummaan tässä vaiheessa. Postin noutopaikat ja Postin pakettiautomaatit ovat haettavissa kaupungin tai postinumeron perusteella.

4. Maksaminen

Kookengän verkkokauppa tarjoaa maksutavoiksi useimmat verkkopankit, korttimaksun sekä laskulla maksun. Sivun oikeassa alareunassa näet tilauksesi lopullisen hinnan postikuluineen. Tarkastele tilausta tekstin vieressä on ostoskorikuvake, jota klikkaamalla voit vielä luoda viimeisen silmäyksen ostattaviin tuotteisiin ja hintoihin. Lue ja hyväksy myös sopimusehtomme. Klikkaamalla VAHVISTA TILAUS painiketta siirryt maksupalvelun tarjoavan yrityksen (Verifone) sivuille suorittamaan maksun. Suoritettuasi maksun palaat takaisin Kookengän verkkokauppaan ja näet tilausvahvistuksen.

5. Tilausvahvistus

Suoritettuasi maksun maksuntarjoajan sivuilla (Verifone) ja vahvistettuasi tilauksen, näet ruudulla tilausnumerosi ja ilmoituksen, että tilausvahvistus on lähetetty sähköpostiisi. Tilausvahvistuksesta näet tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein. Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tallenna aina saamasi tilausvahvistus ja tilausnumerosi. Ilmoittamalla tilausnumerosi nopeutat asiointiasi asiakaspalvelussamme.

Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty. Tässä ilmoituksessa on mukana Postin seurantanumero, jonka avulla voit seurata lähetyksesi kulkua Postin internetsivuilla. Posti lähettää sinulle saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai kirjeenä, kun lähetys on toimitettavissa tai noudettavissa. Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaaksemme voit tulostaa tilausvahvistuksen ja
tarkastella tilaustasi Kookengän verkkosivuilla kirjautumalla sivustolle omilla tunnuksillasi.

Maksutavat

Kookengän verkkokauppa tarjoaa maksutapoina tutut ja turvalliset vaihtoehdot. Kookengän maksuliikenteestä vastaa Verifone Finland Oy. Verifone takaa helpot, joustavat ja turvalliset maksuvaihtoehdot. Varaudu tunnistautumaan pankkitunnuksilla kaikissa maksutavoissa.

Verkkopankki:

Voit maksaa tilauksen ja toimituskulut verkkopankissasi tilauksen yhteydessä. Käytettävissäsi ovat seuraavat verkkopankit:

  • Nordea
  • OP-Pohjola
  • Sampo
  • Aktia
  • Ålandsbanken
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Säästöpankki
  • LähiTapiola

 

Korttimaksaminen

Kookengän verkkokaupassa kortilla maksaminen on turvallista. Me emme tallenna asiakkaan korttitietoja, vaan maksamisesta ja erittäin korkeatasoisesta turvallisuudesta vastaa yhteistyökumppanimme Verifone Finland Oy. Luottokortilla maksaessasi tallennamme ainoastaan ostoksen viitenumeron. Tämä tarkoittaa sitä, että luottokorttitietosi tallentuvat ainoastaan niitä käsittelevien pankkien tietoihin. Hyväksymme Visa, Mastercard, Visa Electron ja Maestro sekä Debit kortit.

Laskulla / Osamaksulla maksaminen

Osta nyt - maksa toimituksen jälkeen!

AfterPay:

Tarjoamme Arvato Financen kanssa mahdollisuuden maksaa korkeintaan 500 euron ostokset toimituksen jälkeisellä laskulla. Laskutuslisä on 0 euroa eikä siitä peritä korkoa. Maksuaikaa on 14 päivää. Lasku lähetetään sähköpostiisi. Laskulla ostaminen edellyttää, että olet yli 18-vuotias, sinulla on vakituinen väestörekisterin mukainen toimitusosoite Suomessa, ja luottotietosi ovat kunnossa. 
Jos ostoksesi summa ylittää 50 euroa, voit myös päättää maksaa laskusi osissa. Osamaksu edellyttää AfterPay -luottoehtojen hyväksymistä osoitteessa
www.myafterpay.com/fi. Voit koska tahansa maksaa koko jäljellä olevan tililuoton ilman ylimääräisiä kuluja. AfterPay-luoton kuukausilaskulle lisätään 2,90 euron luotonhoitomaksu ja luottokorko. AfterPay-luoton vuosikorko on 19,5 %. Voit kerätä AfterPay-luotolle ostoksia 3000 euroon asti kaikista verkkokaupoista, jotka tarjoavat AfterPayta maksutapana. AfterPay tili-ehdot: https://www.afterpay.fi/sv-fi/palvelun-yleiset-ehdot-tietosuojalauseke

Lisätietoja AfterPaysta: https://www.afterpay.fi/sv-fi/turvallinen-maksutapa


Collector

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Commercen kanssa, joka on Collector Credit Ab:n laskupalvelu. Kun valitsette maksutavaksi Collector Commercen Lasku/Osamaksun, tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista. Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin. Voidaksenne valita maksutavaksi laskulla tai osamaksulla maksamisen, Teidän tulee tilausta tehdessä olla täyttänyt 18 vuotta. Lasku saapuu postissa jälkikäteen. Laskun saatuanne voitte valita maksatteko luoton kertasuorituksena, tai osamaksuina 24 kuukauden kuluessa maksamalla vähintään laskuun merkitty kuukauden vähimmäissumma. Todellinen vuosikorko muodostuu luottokustannuksista (korko ja erityiset maksut) annettuna luottomäärälle laskettuna vuosikorkona. Todellisen vuosikoron suuruus riippuu sekä luottomäärästä että luoton pituudesta. Esimerkki: 1000 euron ostoksen todellinen vuosikorko 12 kk osamaksuaikana on 21 %. Tilauksen summaan lisätään Collectorin laskutuslisä 2,90eur. Collector suorittaa luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korko viivästyneeltä ajalta.

Mikäli palautat laskulla ostamasi kengät palautusajan puitteissa, ei sinulle saavu laskua ollenkaan. Jos lasku kuitenkin ehtii saapua niin sitä ei tarvitse maksaa. Mikäli palautat osan laskulla ostamistasi kengistä, niin maksat vain pitämäsi kengät ja laskutuslisän.

Tutustukaa tarkoin alapuolella oleviin laskutus- ja tililuottoehtoihin ennen tilaamistanne.Täydelliset ehdot Collectorin Lasku/Osamaksusta seuraavista linkeistä:

. TIETOA COLLECTOR LUOTOSTA tästä.

. COLLECTOR LUOTTOEHDOT tästä.

Linkki Collectorin sivuille 

 

Henkilötiedot

Henkilötunnustasi tarvitaan luottotietojen tarkastamiseen, kun tilauksen maksuvaihtoehto on lasku / osamaksu. Henkilötunnus ei tallennu Kookengän rekisteriin. Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain mukaisesti.

Plussapisteet

Saadaksesi Plussa-pisteitä anna Plussa-korttisi numero tilausvaiheessa tilaajan tiedot -sivulla. Jos rekisteröidyt asiakkaaksemme riittää, että ilmoitat plussakorttisi numeron ensimmäisellä asiointikerralla. Numero tallentuu järjestelmäämme seuraavia ostokertoja varten. Huom! Plussa-ominaisuudella varustetuissa maksukorteissa Plussa-numero on kortin kääntöpuolella. Plussa-seteleitä ei valitettavasti voi käyttää verkkokaupassa.

Ei vielä Plussa-korttia? Jos sinulla ei vielä ole Plussa-korttia, voit tilata sen osoitteesta www.plussa.com. Sivuilla voit myös tarkistaa Plussa-pistesaldosi. Voit täyttää korttihakemuksen myös lähimmässä Kookengässä tai K-ryhmän Plussa-tunnuksella varustetussa liikkeessä.

Toimitukset

Ostettavissa olevia tuotteita löytyy varastostamme välittömästi toimitettavaksi. Varastossa olevat tuotteet ovat saatavissa 2-5 arkipäivän sisällä. Pakkaamme ja lähetämme toimitukset lähes poikkeuksetta tilausta seuraavana arkipäivänä. Mikäli tuote ei ole välittömästi toimitettavissa, tuotteen kohdalla on ilmoitettu tuotteen saapumisaika verkkokauppaamme. Etukäteisilmoituksella pyrimme tiedottamaan verkkokauppaamme saapuvista uutuuksista. Näin sinulla on mahdollisuus olla muodin etujoukoissa ja varmistaa tuotteen saatavuus. Etukäteisostot toimitamme sinulle välittömästi tuotteen saavuttua verkkokauppaamme. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun lähetyksesi on valmis toimitettavaksi. Ilmoituksen saat myös, jos ilmoittamamme saapumisaika muuttuu. Varaamme oikeuden varaston loppuunmyyntiin, joka voi pidentää tuotteiden toimitusaikaa tai peruuttaa tilauksen. Jos toimitus viivästyy tai peruuntuu, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse tai puhelimitse.

Valittavanasi on toimitus haluamaasi postitoimipaikkaan, työpaikalle, kotiovelle tai kätevästi Postin pakettiautomaattiin. Kookengän verkkokaupan paketit toimittaa Posti. Kookenkä vastaa, mikäli tuote on vahingoittunut tai häviää toimituksen aikana. Tällaisessa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme hyvissä ajoin (14 päivän sisällä) tilauksen tekemisestä.

Toimitamme koko Suomen alueelle. Ahvenanmaalle toimitamme lähetykset ilman arvonlisäveroa. Valitse tilaustiedot sivulla kohdasta "maa" Ahvenanmaa.

Toimituskustannukset ja -vaihtoehdot:

Postin pakettiautomaatti: Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä lähetyksen saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti tai viimeistään 7 vuorokauden kuluessa saapumisilmoituksesta. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen avulla Postin verkkosivuilla. Toimitamme tunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty Kookengän verkkokaupasta. Postin pakettiautomaatti-toimitustavan hinta on 2,90 €/lähetys.

Nouto Postista: Nouda tilaamasi tuotteet lähimmästä Postista. Saapuneesta paketista lähetetään saapumisilmoitus tekstiviestillä tai kirjeellä. Voit noutaa lähetyksesi Postista heti lähetyksen saapumispäivänä klo. 16.00 jälkeen. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella Postin internetsivuilla. Toimitamme tunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty Kookengän verkkokaupasta. Henkilöllisyys on todistettava pakettia noudettaessa. Posti säilyttää lähetyksiä saapumisviikon jälkeen kaksi täyttä kalenteriviikkoa. Nouto Postista -toimitustavan hinta on 2,90 €/lähetys.

Postin kotiinkuljetus: Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Posti varmistaa kotiinkuljetuksen ajankohdan puhelimitse. Sinun tulee antaa tilaajatietoihin puhelinnumero, josta sinut tavoittaa päivisin. Lähetykset toimitetaan isommissa kaupungeissa vastaanottajalle arkisin kello 21.00 mennessä ja muilla alueilla klo 14.00 tai 17.00 mennessä. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella Postin internetsivuilla. Toimitamme tunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty Kookengän verkkokaupasta. Postin kotiinkuljetus -toimitustavan hinta on 7,90 €/lähetys.

Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi aina pakettia noudettaessa. Palautus on Kookengän verkkokaupassa aina ilmainen.

Tuotteeseen tutustuminen

Sinulle on oikeus tutustua tuotteeseen kotona. Voit purkaa pakkauksen, tarkastaa tuotteen, kokeilla ja sovittaa tuotetta samalla tavalla kuin myymälässä. Sovittaminen on tarpeellista tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Sovitetun tuotteen tulee olla kuitenkin uuden veroinen ja myytävissä uutena tuotteena sovituksen ja mahdollisen palautuksen jälkeen. Jos tuote on sovittamisen tai käyttämisen johdosta tullut myyntikelvottomaksi, on kuluttajan vastattavan tuotteesta sen koko arvolla.

Reklamaatio

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tilaamasi kengät ovat virheelliset ja haluat tehdä reklamaation. Ilmoitettuasi meille reklamaation syyn, lähetämme sinulle reklamaatiopalautuslomakkeen. Kun jätät reklamoitavat tuotteet postiin, on hyvä säilyttää saamasi kuitti palautuksesta, kunnes saat ilmoituksen sähköpostiisi, että olemme vastaanottaneet tuotteet. Hoidamme reklamation mahdollisimman nopeasti: Mahdollisuuksien mukaan ja tapauskohtaisesti korjaamme tuotteen, saat uuden tuotteen tilalle tai korvaamme tuotteesta maksamasi hinnan.

Muista kuitenkin aina ensin ilmoittaa reklamaatiostasi ja odota ohjeitamme.

Tuotteen vaihtaminen

Tilaus ei ole lopullinen ennen kuin olet nähnyt ja hyväksynyt tilaamasi tuotteen. Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 28 päivän kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tilauksesi. Haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen niin kenkien istuvuuteen, ulkonäköön kuin kokoon. Kookenkä maksaa aina vaihdosta aiheutuneet kulut. Jos haluat vaihtaa kokoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita haluamasi mallin nimi, artikkelinumero ja koko. Ilmoita myös tilausnumerosi, jotta löydämme tilauksesi nopeammin. Näin varmistat oikean koon saannin, sillä varaamme haluamasi koon sinulle. Uuden koon lähetämme heti kun palautuva koko on kirjautunut järjestelmäämme. Jos haluat vaihtaa kengät toiseen malliin, palauta kengät ohjeiden mukaan ja tee uusi tilaus.

 

Peruuttamisoikeus

 Sinulla on oikeus peruuttaa tämä sopimus 28 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 28 päivän kuluttua, siitä, kun tavara on vastaanotettu. Tuon ajan sisällä tuotteiden on oltava palautuneet Kookengän verkkokauppaan.

Kookenkä ei vaadi erillistä peruutusilmoitusta. Tuotteen ja tilausvahvistuksen mukana tullut peruutus-/palautuslomake yhdessä palautuvien tuotteiden kanssa riittää.

 

Tuotteen palauttaminen

Palauttaminen Kookengän verkkokauppaan on ilmaista.

Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, etkä halua vaihtaa sitä toiseen tuotteeseen tai kokoon, voit palauttaa sen meille ja saat rahasi takaisin. Tuotteet on palautettava käyttämättöminä alkuperäispakkauksissaan 28 päivän kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tilauksesi. Erillistä palautusilmoitusta ei tarvitse tehdä. Riittää, kun kenkien mukana tullut peruutus-/palautuslappu on huolellisesti täytetty ja se on palautuslähetyksen mukana.

 Jotta voimme hyväksyä palautuksesi, tuotteiden tulee olla käyttämättömät. Jos tuote on sovittamisen tai käyttämisen johdosta tullut myyntikelvottomaksi, on sinun vastattavan tuotteesta sen koko arvolla. Vioittuneesta tai vaihdetusta kenkälaatikosta veloitetaan 10 euroa.

Palauttaminen on helppoa. Täytä kenkien mukana tullut peruutus-/palautuslappu. Lomake ja ohjeet löytyvät myös  Kookengän verkkosivuilta. Tämä on tärkeää, jotta osaamme palauttaa rahat oikealle henkilölle. Paketoituasi kengät vie paketti Postin palvelupisteeseen. Kerro, että haluat tehdä asiakaspalautuksen Kookengän verkkokauppaan (palautustunnus on 633049). Saat kuitin palautuksesta. Näin sinun ei tarvitse maksaa lähetyskuluja.

Voit palauttaa tuotteet myös Postin pakettiautomaattiin. Muista tässäkin tapauksessa täyttää perutus-/ palautuslomake. Käytä noudon yhteydessä saamaasi koodia avatessasi pakettiautomaatin lokeroa. Koodi on voimassa 14vrk. noudosta. Huomioi, että on suositeltavaa säilyttää asiakaspalautuskuitti. Sinulla asiakkaana on vastuu siitä, että palauttamasi tuote saapuu meille. Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Rahojen palauttaminen

Jos peruutatte tilauksenne kokonaisuudessaan, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamis-/palautuslomakkeen ja palautettavat tuotteet saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.

Mikäli palautat vain osan tilauksesta, palautetaan sinulle palautettavien kenkien arvo ilman postikuluja.

Collector Commercen laskulla ostaessasi ja palauttaessasi kengät palautusajan puitteissa, sinulle ei lähetetä laskua. Jos lasku kuitenkin ehtii saapua, sitä ei tarvitse maksaa. Mikäli palautat osan laskulla ostamistasi kengistä, maksat pitämäsi kengät, postikulut ja Collector laskutuslisän 2,90€.

 

Ostoehdot

Lait ja säädökset

Toimintamme perustuu voimassa olevaan kuluttajansuojalakiin. Sinulla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Jos olet alaikäinen (alle 18-vuotias) täytyy sinulla olla huoltajan hyväksyntä tilaukseesi. Tilatessasi tuotteita Kookengän verkkokaupasta sinun tulee aina antaa puhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi, johon voimme lähettää tilausvahvistuksen. Siksi on tärkeää, että annat meille oikeat yhteystiedot. Ilman oikeaa sähköpostiosoitetta emme voi ilmoittaa tilauksesi etenemisestä. Ilman puhelinnumeroa Posti ei voi lähettää sinulle SMS-viestiä, jossa ilmoitetaan toimituksen olevan noudettavissa valitsemastasi toimituspaikasta.

Virheellinen hinta

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus virheellisyyden kuten painovirheen, teknisen ongelman tai kirjoitusvirheen vuoksi. Pidätämme oikeuden korjata kirjoitusvirheistä johtuvat erehdykset hinnoissa. Selvissä hintavirhetapauksissa Kookenkä voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tarjoukset ovat voimassa niin kauan kun tuotteita on saatavilla varastossa. Tarjoukset ja kampanjat, joissa päättymispäivää ei ole ilmoitettu, ovat voimassa niin kauan kuin tuotteita on saatavilla varastostamme.

Henkilötietojen käsittely

Luottamuksesi on meille tärkeää ja siksi käsittelemme henkilötietojasi huolellisesti. Kookenkä ei luovuta tietojasi kolmansille osapuolille. Sinun on mahdollista kieltäytyä markkinoinnista. Pyydämme sinulta erikseen lupaa sähköiseen suoramarkkinointiin.

Sinulla on oikeus tarkistaa itseäsi koskevat henkilötiedot, muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan. Henkilötietojen muuttamien (esimerkiksi sähköpostin muutos) käy helposti kirjautumalla verkkokauppaan omilla tunnuksilla ja valitsemalla ”omat tiedot” välilehden. Muista tallentaa uudet tiedot.

Osoitetiedot

Tehdessäsi ostoksia Kookenkä -verkkokaupassa tallennamme muun muassa nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Näitä tietoja tarvitsemme, jotta voimme toimittaa tilaamasi tuotteen tai mahdollisesti ottaa sinuun yhteyttä tilaukseesi liittyen. Olemme myös velvollisia tallentamaan ostotiedot, sillä tarvitsemme niitä kirjanpidossamme, maksujen käsittelyissä sekä mahdollisissa asiakaspalautuksissa

                                                         K-Plussa Mastercard   Kesko.fi    Plussa.com    Pirkka.fi