Usein kysytyt kysymykset

Kuinka kauan paketin saaminen kestää?
Toimitusaika on 2-4 arkipäivää ja tilaukset toimittaa Itella Oy. Pääsääntöisesti tilaus lähetetään tilausta seuraavana arkipäivänä.

Voinko tehdä muutoksia tilauksiin?
Tilauksia ei voi muuttaa tai perua jälkikäteen. Jos et voi lunastaa tilausta, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voiko tilauksia yhdistää?
Valitettavasti emme voi yhdistää eri tilauksia samaan pakettiin. Jos et voi lunastaa tilaustasi, ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voiko Kookengän Verkkokaupan tuotteita tilata puhelimitse?
Tuotteita ei voi tilata puhelimitse. Pyydämme sinua tekemään tilauksen verkkokaupan kautta.

Voiko ulkomailta tehdä tilauksia?
Toistaiseksi toimitamme tilauksia vain Suomeen (mukaan lukien Ahvenenmaa).

Kenelle voi valittaa, jos tuotteessa on vikaa?
Mikäli saat viallisen, väärän tai muutoin puutteellisen tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi hinta-, kuva- tai tuotetiedot puuttuvat?
Jos haluamastasi tuotteesta puuttuu tietoja, ilmoita asiasta meille. Olemme kiitollisia palautteestasi. Asiakaspalvelumme

Miksi tilausta ei toimitettu?
Ellei tilaus ole saapunut reilun viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet tehnyt tilauksen sisäänkirjautuneena asiakkaana, voit tarkistaa tekemäsi tilauksen Omat tiedot –osiossa tilausten seurannassa. Muista kuitenkin kirjautua ensin sisään palveluun.

Miksi tilaukseni ei koskaan tullut perille, vaikka maksoin sen maksujärjestelmän kautta?
Muistitko palata maksamisen jälkeen Kookengän verkkokaupan sivuille? Näin tulee tehdä, jotta tieto maksamisesta kulkisi meille. Palatessasi saat tilausvahvistuksen. Se varmistaa, että tilauksesi on vastaanotettu. Jos et ole saanut tilaustasi, vaikka rahat ovat menneet tililtäsi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Onko laskulla ostaminen kalliimpaa?

Kyllä, Kun valitset maksutavaksi laskun, lisätään laskun loppusummaan 2,90€ laskutuspalkkioksi.

Miten toimin, kun uudehkot kenkäni rikkoutuvat?

Palaa kenkien ostopaikkaan kuitin tai muun ostotositteen kanssa. Asiantuntevat myyjät auttavat eteenpäin. 

Voinko lähettää työhakemuksen palautekanavan kautta?

Työhakemukset kannattaa lähettää suoran siihen myymälään, josta työpaikkaa hakee. Yhteystiedot näet Myymälät -osiosta.

 

Löytyykö Kookengästä suosikkimalliani tai minun kokoa?

Malli- ja kokokyselyt kannattaa osoittaa lähimpään tai lähimpiin Kookenkä- myymälöihin. Yhteistä saatavuustietoa ei valitettavasti ole. Kaikilla kauppiailla on oma varastonsa. Myymälöiden yhteistiedot löytyvät helpoiten nettisivuilta Myymälät -osiosta.

 

Kookengän lahjakortit
Lahjakortteja voi ostaa jokaisesta myymälästä ja ne ovat voimassa kaksi vuotta ostopäivästä eteenpäin. Myymälöiden lahjakortit eivät ole voimassa verkkokaupassa eikä verkkokaupassa ole omia lahjakortteja.

 

Olen Koo Clubin jäsen ja sähköpostiosoitteeni tai muu tietoni on muuttunut?

Jäsen voi itse päivittää ja muuttaa tietojaan Koo Club- osiossa. Kirjaudu sisään sähköpostiositteellasi ja salasanallasi. Sähköpostiosoitteen tulee olla sama, johon club- postisi tulevat. Mikäli olet jäsen mutta sinulle ei ole vielä tunnuksia, tai olet unohtanut salasanan tilaan ne uudelleen kohdasta "Tilaa uusi salasana tästä". Sähköpostiisi tulee uusi salasanan paluupostissa.

                                                               

Verkkosivut eivät näy tai toimi kunnolla?

Saadaksesi parhaan mahdollisen palvelun ja asiointikokemuksen verkkokaupassamme päivitä selaimesi säännöllisesti uusimpaan versioon.

 

Tuetut selaimet ovat - Internet Explorer 8 ja uudemmat - Firefox - Chrome 3.5 ja uudemmat - Opera - Safari

 

 

 

 

 

 

                                                         K-Plussa Mastercard   Kesko.fi    Plussa.com    Pirkka.fi