Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.

Tilaaminen ja maksaminen

Ovatko tuotteet saman hintaisia verkossa ja myymälässä?

Tuotteiden hinnat voivat vaihdella myymälöissä ja verkkokaupassa. Verkkokaupan hinnan näet verkkosivuilla. Tuotteiden myymäläkohtaiset hinnat näet tuotteen myymäläsaatavuus-osiosta.

Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?

Verkkokaupan tuotteita ei valitettavasti voi tilata puhelimitse.

Lisäsin tuotteen ostoskoriin, onko se varattu minulle?

Tuotteet eivät ole ostoskorissa varattuja. Varmistaaksesi ostosi, sinun täytyy viedä osto loppuun asti ja maksaa tuote.

En saanut luvattua alennusta verkkokaupassa. Miten toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Toimita tilauksen numero ja mahdollisimman tarkat tiedot alennuksesta.

Täytin väärät yhteystiedot tilaukselle. Miten toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti. Toimita tilauksen numero ja oikeat tilaustiedot.

Voinko maksaa laskulla ja tuleeko siitä lisäkuluja?

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun, lisätään laskun loppusummaan laskutuspalkkio 2,95€

Lue lisää laskulla maksamisesta »

Milloin saan laskun?

Lasku lähetetään sähköpostiisi kun tilaus on kirjautunut laskuttajan järjestelmään.

Voinko maksaa verkkokaupassa lahjakortilla?

Myymälöiden lahjakortit eivät ole voimassa verkkokaupassa eikä verkkokauppaan ole omia lahjakortteja.

Tilausten toimitus

Voinko noutaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen myymälästä?

Verkkokaupasta tehtyjä tilauksia ei voi noutaa Kookengän myymälöistä. Voit kuitenkin varata tuotteen Kookengän verkkokaupassa ja noutaa sen myymälästä. Maksat tuotteen vasta myymälässä, jolloin voit kokeilla tuotetta ennen ostopäätöstä.

Lue lisää tuotteen varaamisesta »

Kuinka pitkä toimitusaika tuotteilla on?

Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Toimitusaika on yleensä 2–4 arkipäivää ja voit valita toimitustavaksi Postin tai Matkahuollon.

Voinko peruuttaa tai tehdä muutoksia tekemääni tilaukseen?

Valitettavasti tilauksia ei voi muuttaa tai perua jälkikäteen. Jos et voi lunastaa tilaustasi, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitatteko tilauksia ulkomaille?

Toistaiseksi toimitamme tilauksia vain Suomeen, Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

En ole saanut tilaustani. Miten toimin?

Varmista, että tilauksesi on vastaanotettu ja olet saanut tilausvahvistuksen. Jos olet tehnyt tilauksen sisäänkirjautuneena asiakkaana, voit tarkistaa tekemäsi tilauksen Omat tiedot -osiossa tilausten seurannassa.

Jos maksu on veloitettu mutta tilaus ei ole saapunut sinulle reilun viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vaihto ja palautus

Miten teen palautuksen verkkokauppaan?

Lue lisää tuotteen palauttamisesta »

Voinko vaihtaa toiseen kokoon?

Kyllä voit.

Lue lisää tuotteen vaihdosta »

Voinko vaihtaa kengät toiseen malliin?

Jos haluat vaihtaa toiseen malliin, palauta kengät ohjeiden mukaan ja tee uusi tilaus.

Voinko palauttaa verkkokaupasta tilaamani tuotteet myymälään?

Verkkokaupasta tehtyjä tilauksia ei voi palauttaa myymälöihin.

Lue lisää tuotteen palauttamisesta »

Mitä tarkoittaa, että tuotteiden tulee olla käyttämättömät?

Voit tutustua tuotteeseen kotona samalla tavalla kuin myymälässä. Voit purkaa pakkauksen, tarkastaa tuotteen ja sovittaa tuotetta. Sovitetun tuotteen tulee olla kuitenkin uudenveroinen ja myytävissä uutena tuotteena sovituksen ja mahdollisen palautuksen jälkeen. Tämä koskee sekä kenkiä että kenkälaatikkoa. Jos tuote on sovittamisen tai käyttämisen johdosta myyntikelvoton, et voi palauttaa tuotetta.

Reklamaatio

Ostamani tuote oli viallinen. Voinko saada rahat takaisin?

Mahdollisuuksien mukaan ja tapauskohtaisesti korjaamme tuotteen, lähetämme uuden tuotteen tilalle tai korvaamme tuotteesta maksamasi hinnan.

Mikäli saat viallisen, väärän tai puutteellisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, niin lähetämme sinulle ohjeet ja reklamaatiolomakkeen.

Jos ostit tuotteen myymälästä, ota yhteyttä suoraan myymälään.

Uudehkot kenkäni rikkoutuivat. Miten toimin?

Palaa kenkien ostopaikkaan kuitin tai muun ostotositteen kanssa, niin asiantuntevat myyjämme auttavat sinua. Jos olet tilannut tuotteen verkkokaupasta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mahdollisuuksien mukaan ja tapauskohtaisesti korjaamme tuotteen, lähetämme uuden tuotteen tilalle tai korvaamme tuotteesta maksamasi hinnan.

Koo Club

Yhteystietoni ovat muuttuneet. Miten voin päivittää ne?

Voit itse päivittää tietojasi Koo Clubin jäsensivuilla. Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Sähköpostiosoite on sama, johon Koo Clubin sähköpostit tulevat.

Mikäli olet jäsen mutta et vielä ole kirjautunut Koo Clubin jäsensivuille, tai olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan. Uusi salasana lähetetään sähköpostiisi.

Sulje
Sulje