Täältä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
Tuotteiden hinnat voivat vaihdella myymälöissä ja verkkokaupassa. Verkkokaupan hinnan näet verkkosivuilla. Tuotteiden myymäläkohtaiset hinnat näet tuotteen myymäläsaatavuus-osiosta.
Verkkokaupan tuotteita ei valitettavasti voi tilata puhelimitse.
Tuotteet eivät ole ostoskorissa varattuja. Varmistaaksesi ostosi, sinun täytyy viedä osto loppuun asti ja maksaa tuote.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Toimita tilauksen numero ja mahdollisimman tarkat tiedot alennuksesta.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti. Toimita tilauksen numero ja oikeat tilaustiedot.
Tilattua tuotetta ei voi muuttaa, mutta tuote on mahdollista vaihtaa toiseen kokoon tai väriin. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Toimita tilausnumero ja Plussa-kortin numero.
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun, lisätään laskun loppusummaan laskutuspalkkio 2,95€
Lue lisää laskulla maksamisesta »
Lasku lähetetään sähköpostiisi kun tilaus on kirjautunut laskuttajan järjestelmään.
Myymälöiden lahjakortit eivät ole voimassa verkkokaupassa eikä verkkokauppaan ole omia lahjakortteja.
Verkkokaupasta tehtyjä tilauksia ei voi noutaa Kookengän myymälöistä. Voit kuitenkin varata tuotteen Kookengän verkkokaupassa ja noutaa sen myymälästä. Maksat tuotteen vasta myymälässä, jolloin voit kokeilla tuotetta ennen ostopäätöstä.
Lue lisää tuotteen varaamisesta »
Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Toimitusaika on yleensä 2–4 arkipäivää ja voit valita toimitustavaksi Postin tai Matkahuollon.
Valitettavasti tilauksia ei voi muuttaa tai perua jälkikäteen. Jos et voi lunastaa tilaustasi, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti. Toimita tilauksen numero ja oikeat tilaustiedot. Jo lähetetyn tilauksen toimituspaikkaa ei voi muuttaa.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomioithan, että Posti saattaa kuljettaa tilauksen lähimpään asiakaspalvelupisteeseen pakettiautomaatin ollessa täynnä.
Voit valtuuttaa valtakirjalla toisen henkilön noutamaan tilauksen puolestasi. Säilytykseen on mahdollista ostaa lisäaikaa suoraan toimittajalta. Jos paketti jo palautunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, voimme lähettää sen uudelleen.
Toistaiseksi toimitamme tilauksia vain Suomeen, Ahvenanmaata lukuun ottamatta.
Varmista, että tilauksesi on vastaanotettu ja olet saanut tilausvahvistuksen. Jos olet tehnyt tilauksen sisäänkirjautuneena asiakkaana, voit tarkistaa tekemäsi tilauksen Omat tiedot -osiossa tilausten seurannassa.
Jos maksu on veloitettu mutta tilaus ei ole saapunut sinulle reilun viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää tuotteen palauttamisesta »
Kyllä voit.
Lue lisää tuotteen vaihdosta »
Jos haluat vaihtaa toiseen malliin, palauta kengät ohjeiden mukaan ja tee uusi tilaus.
Verkkokaupasta tehtyjä tilauksia ei voi palauttaa myymälöihin.
Lue lisää tuotteen palauttamisesta »
Palautus maksetaan käyttämällesi maksutavalle muutaman arkipäivän kuluessa. Laskulla maksaessasi, jos palautat kaikki tuotteet, lasku perutaan. Palauttaessasi osan tuotteista, poistetaan tuotteet laskulta ja saat uuden laskun sähköpostiisi. Verkkopankkipalautukset maksetaan veloitustilille. Huomioithan, että luottokortille tehdyt palautukset kirjautuvat yleensä tilauspäivälle.
Voit tutustua tuotteeseen kotona samalla tavalla kuin myymälässä. Voit purkaa pakkauksen, tarkastaa tuotteen ja sovittaa tuotetta. Sovitetun tuotteen tulee olla kuitenkin uudenveroinen ja myytävissä uutena tuotteena sovituksen ja mahdollisen palautuksen jälkeen. Tämä koskee sekä kenkiä että kenkälaatikkoa. Jos tuote on sovittamisen tai käyttämisen johdosta myyntikelvoton, et voi palauttaa tuotetta.
Mahdollisuuksien mukaan ja tapauskohtaisesti korjaamme tuotteen, lähetämme uuden tuotteen tilalle tai korvaamme tuotteesta maksamasi hinnan.
Mikäli saat viallisen, väärän tai puutteellisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, niin lähetämme sinulle ohjeet ja reklamaatiolomakkeen.
Jos ostit tuotteen myymälästä, ota yhteyttä suoraan myymälään.
Palaa kenkien ostopaikkaan kuitin tai muun ostotositteen kanssa, niin asiantuntevat myyjämme auttavat sinua. Jos olet tilannut tuotteen verkkokaupasta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mahdollisuuksien mukaan ja tapauskohtaisesti korjaamme tuotteen, lähetämme uuden tuotteen tilalle tai korvaamme tuotteesta maksamasi hinnan.
Mikäli sinun tarvitsee päivittää tai muuttaa tietojasi voit tehdä niin tekemällä uuden uutiskirje tilauksen osoitteessa:
https://k-oma.fi/koo-club/rekisteroidy/