Peruutus-/palautuslomake ja ohjeet

                                                                                                                      

Tuotteeseen tutustuminen

Teillä on oikeus tutustua tuotteeseen kotona. Voitte purkaa pakkauksen, tarkastaa tuotteen, kokeilla ja sovittaa tuotetta samalla tavalla kuin myymälässä. Palautettavan tuotteen tulee olla kuitenkin uuden veroinen ja myytävissä uutena tuotteena sovituksen ja mahdollisen palautuksen jälkeen. Jos tuote on sovittamisen tai käyttämisen johdosta tullut myyntikelvottomaksi, tuotteella ei ole palautusoikeutta.


Tuotteen vaihtaminen

Tilaus ei ole lopullinen ennen kuin olette nähneet ja hyväksyneet tilaamanne tuotteet. Teillä on oikeus palauttaa tuotteet 28 päivän kuluessa siitä, kun olette vastaanottaneet tilauksenne. Haluamme varmistaa, että olette tyytyväinen niin kenkien istuvuuteen, ulkonäköön kuin kokoon. Kookenkä maksaa aina vaihdosta aiheutuneet kulut. Jos haluatte vaihtaa kokoa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoittakaa haluamanne mallin nimi, artikkelinumero ja koko. Ilmoittakaa myös tilausnumero, jotta löydämme tilauksesi nopeammin. Näin varmistatte oikean koon saannin, sillä varaamme haluamanne koon teille. Uuden koon lähetämme heti, kun palautuva koko on kirjautunut järjestelmäämme. Jos haluatte vaihtaa kengät toiseen malliin, palauttakaa kengät ohjeiden mukaan ja tehkää uusi tilaus.

 

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tuotteen kauppa 28 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisesta voitte ilmoittaa ottamalla yhteyttä Kookengän verkkokaupan asiakaspalveluun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen palvelu.verkkokauppa@kookenka.fi, soittamalla puhelinnumeroon 0503419391 (8,8 snt/min (alv 24%)).  Peruuttamisen määräaika päättyy 28 päivän kuluttua, siitä, kun tavara on vastaanotettu. Tuon ajan sisällä tuotteiden on oltava palautuneet Kookengän verkkokauppaan.

Kookenkä ei vaadi erillisen peruutusilmoituksen toimittamista. Riittää, että toimitatte palautuvien tuotteiden mukana peruutus-/palautuslomakkeen, joka on lähetetty sinulle tilausvahvistuksessa ja tuotteiden mukana. Tarvittaessa lomakkeen saa tulostettua myös Kookengän verkkosivuilta. Linkki on etusivun alareunassa.

 

Tuotteen palauttaminen

Tuotteen palauttaminen Kookengän verkkokauppaan on ilmaista. Jos ette ole tyytyväinen tilaamaanne tuotteeseen, ettekä halua vaihtaa sitä toiseen tuotteeseen tai kokoon, voitte palauttaa sen meille ja saatte rahanne takaisin. Tuotteet on palautettava käyttämättöminä alkuperäispakkauksissaan 28 päivän kuluessa siitä, kun olette vastaanottaneet tilauksenne. Erillistä palautusilmoitusta ei tarvitse tehdä. Riittää, kun kenkien mukana tullut peruutus-/palautuslomake on huolellisesti täytetty ja se on palautuslähetyksen mukana.

Jotta voimme hyväksyä palautuksenne, tuotteiden tulee olla käyttämättömät. Jos tuote on sovittamisen tai käyttämisen johdosta tullut myyntikelvottomaksi, on teidän vastattava tuotteesta sen koko arvolla. Vioittuneesta tai vaihdetusta kenkälaatikosta veloitamme 10 euroa.

Palauttaminen on helppoa. Täyttäkää kenkien mukana tullut peruutus-/palautuslomake. Tämä on tärkeää, jotta osaamme palauttaa rahat oikealle henkilölle. Paketoituanne kengät viekää paketti Postin palvelupisteeseen. Kertokaa, että haluat tehdä asiakaspalautuksen Kookengän verkkokauppaan (palautustunnus on 633049). Saatte kuitin palautuksesta. Näin teidän ei tarvitse maksaa lähetyskuluja.

Voitte palauttaa tuotteet myös Postin pakettiautomaattiin. Muistakaa tässäkin tapauksessa täyttää palautuslomake. Käyttäkää noudon yhteydessä saamaanne koodia avatessanne pakettiautomaatin lokeroa. Koodi on voimassa 14vrk. noudosta. Huomioikaa, että on suositeltavaa säilyttää asiakaspalautuskuitti. Teillä asiakkaana on vastuu siitä, että palauttamanne tuote saapuu meille. Jos jokin askarruttaa mieltänne, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Rahojen palauttaminen

Jos peruutatte tilauksenne kokonaisuudessaan, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamis-/palautuslomakkeen ja palautettavat tuotteet saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa. Mikäli palautatte vain osan tilauksestanne, palautetaan teille palautettavien kenkien arvo ilman postikuluja. Collector Commercen laskulla ostaessanne ja palauttaessanne kengät palautusajan puitteissa, teille ei lähetetä laskua. Jos lasku kuitenkin ehtii saapua, sitä ei tarvitse maksaa. Mikäli palautatte osan laskulla ostamistanne kengistä, maksatte pitämänne kengät, postikulut ja Collector laskutuslisän 2,95€.

 

Reklamaatio

Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tilaamanne kengät ovat virheelliset ja haluatte tehdä reklamaation. Ilmoitettuanne meille reklamaation syyn, lähetämme teille reklamaatiopalautuslomakkeen. Kun jätätte reklamoitavat tuotteet postiin, on hyvä säilyttää saamanne kuitti palautuksesta, kunnes saatte ilmoituksen sähköpostiinne, että olemme vastaanottaneet tuotteet. Hoidamme reklamation mahdollisimman nopeasti: Mahdollisuuksien mukaan ja tapauskohtaisesti korjaamme tuotteen, saatte uuden tuotteen tilalle tai korvaamme tuotteesta maksamanne hinnan.

Muistakaa kuitenkin aina ensin ilmoittaa reklamaatiostasi ja odota ohjeitamme.

 

TULOSTETTAVA LOMAKE

 

PERUUTUS-/PALAUTUSLOMAKE:                                                                               

Halutessanne peruuttaa tilauksenne kokonaan tai palauttaa osan tilatuista tuotteista, lukekaa ohjeet ohesta ja täyttäkää tietonne, jotta osaamme kohdistaa palautuksen varmasti oikealle henkilölle. Laittakaa tämä Peruutus-/palautuslomake kenkien mukaan. Halutessanne vaihtaa kokoa, ottakaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme.

PALAUTETTAVAT TUOTTEET: ________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

HALUAN VAIHTAA TUOTTEEN:____________________________________________________KOKOON:____________

 

 

 

TILAUSNUMERO:_________________________________________TILAUSPÄIVÄ:______________________________

 

ASIAKKAAN NIMI:__________________________________________________________________________________

OSOITE:__________________________________________________________________________________________

SÄHKÖPOSTI :­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________________________________________________________________

PUHELIN:_________________________________________________________________________________________

TILINUMERO:____________________________________________PANKKI:___________________________________

PÄIVÄMÄÄRÄ:_________________________ALLEKIRJOITUS:_______________________________________________

 

 

 

 

Kookengän verkkokauppa

Mannerheimintie 20, 00100 Helsinki

Asiakaspalvelu:

puhelin: 0503419391  8,8 snt/min (alv 24%)  arkisin klo 9.00 – 15.00

sähköposti: palvelu.verkkokauppa@kookenka.fi

 

                                                         K-Plussa Mastercard   Kesko.fi    Plussa.com    Pirkka.fi